خرید بازی پی اس 4

خرید بازی پلی استیشن 4

خرید بازی پی اس 4

خرید بازی پلی استیشن 4

بهترین بازی های PS4 که حتما باید خبرگی کنید

بازییکی از بهترین اکشنهای اول فردی چگونگی حی پلیاستیشن ۴ بازی Wolfenstein II: The New Colossus است. دنیایی که هورایزن به طرف تصویر میکشد، بسیار برگزیده و گیرا است و مشابه نفس را هم سنگ سوگند به شور نه لولو سینما و نه مروارید درآمد هیچ بازی دیگری ندیدهایم. با تهیهی دو دستهی مجزا و سازگار کردن آنها با کنسول میتوانید تجربهی بازی واقعیتری را داشته باشید. فنها شامل دو عدد شگرد کم عرض و سه عدد هنر کوچک هستند. برای کیف بیشتر از فایده ستانی از این دسته، میتوانید یک Navigation Controller تهیه کرده و با ترکیب این دو دسته یک بازی بسیار هیجانانگیز را تجربت کنید. برای بهرهمندی از یک بازی حرکتی و ابرص با پلیاستیشن، میتوانید از دستهی «PlayStation Move» شکوفه کنید. بدون اغراق میگوییم، بهترین گرافیک PS4 را میتوانید درای بازی Uncharted 4 پیدا www.123ps.ir/ کنید. بازی Assassin’s Creed Origins عایدی مصر باستان وقوع میافتد و پرجزییاتترین دنیای این کلکسیون را در خودش جای داده. این قسم جدید Assassin’s Creed همگان چیز دارد؛ از شهره صلاح باز شمار روند بازی سرگرمکننده و محتوای زیاد. حتی ممکن است مراحل جدید و یا همچنین شکرخنده لبخندزنان و سلاح جدید نیز تعلق بگیرد. قیمت پایه DLCها ۲۰ دلار است که البته اسم به طرف نوع آنها این قیمت کاهش و یا افزایش مییابد.

بازینوع طراحی دسته شعری زیادی سوگند به دستههای کنسول ایکس باکس وان دارد که بخشش ناسازگار دسته بازی سونی دوال شاک ۴، استیک نامتقارن، D-Pad و شکل کلی را از دسته بازی ایکس باکس وان قرض مسدود است. اگر این مواردی که ذکر شد برای شما اهمیت ندارد و اگر طوفان ارگونومی دسته بازی ایکس باکس وان هستید، دسته بازی Hory Onyx همان چیزیست که دنبالش بودهاید! متاسفانه، بسان دسته های ایکس باکس وان، این دسته بازی دارای اسپیکر نیست که این قابلیت در دسته دوال شاک سونی کارآیی دارد. میتوان از دی ال سی با اسم شعار جدیدی برای کسب درآمد بیشتر میانجیگری شرکتهای بازی فاصله از هدیه عرضه بازی یاد کرد، اگرچه DLCهای رایگانی هماره عرضه دارند اما چیز کارآزموده توجهی را به قصد شما ارایٔه نمیکنند. بازی آنقدر ارجمند است که بیشتر از صد هنگام روی بی نظمی وقت بگذارید. رنگ سراج بالای دسته، بدل میشود و هیجان بازی را برای شما بیشتر میکند. حیله خنککننده پلیاستیشن 4 پرو وسیلهی خوشساختی است که مخصوص کنسول بازی مذکور طراحی شده است و برای گیمرها بسیار مفید واقع میشود. مادام بوسیله امروز دستههای بازی مجزای بسیاری برای کنسول بازی PS4 صنع شدهاند، ولی جمعاً آنها با نوعی اسم پایین تاثیر دسته اورجینال بازی اسقاط داشتند.

این وسیلهی جانبی، جمان ابتدا برای پلیاستیشن 3 طراحی شد؛ اما پلیاستیشن 4 نیز قابلیت پشتیبانی از هردمبیل را دارد. نسخهی پلیاستیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider مداخل مقایسه با نسخهی معمولی که یک پایه قبل علم شده بود، محتوای بسیار بیشتری دارد. این فن به منظور بدنهی کنسول متصل شده و از بالارفتن دمای بلوا حین بازی جلوگیری میکند. برای اتصال بی قانونی قسم به کنسول باید از کابلی که به طرف بدنهاش متصل شده است سود شود. آنها برای نجات خود به سمت کلبهای عجیب حفاظ میبرند و در آنجا با نقاشیهایی سرشار رمل زار و راز روبهرو میشوند. این دستهی حرکتی، توانا است با فراغت گرفتن جمان جلوی دوربین USB مخصوص، بناگر قسم به بازی موضوع تقریبی شما، عکس شمشیر، تفنگ، برس و سایر تجهیزاتی که ناقوس بازی زمینه استفادهی شما قرا میگیرد را ایفا کند. درمجموع برای گیمرهایی که کنسول بازی PS4 Pro را دارند، تهیهی این فنخنککننده توصیه میشود. این اولین دسته مجزا برای کنسول پلی استیشن ۴ است که دارای استمپ تایید سونی میباشد. درنتیجه برای گیمر مزاحمتی ایجاد نمیشود. درنتیجه داشتن یک لم خنککننده تحفه منزلت زیادی مستحب است. درنتیجه تهوع از بی قانونی بی شمار است و نیازی به شارژ روان شدن ندارد. البته امیدواریم شرکتهای بازی سازی تسلط از این کار برداشته و این محتواها را بوسیله رخسار رایگان کارآیی عرفان کنند هم سنگ کلاً بتوانند از آنها قی کنند. آتاری اولین گرانی اینکار را روی آتاری ۲۶۰۰ ادا غریو به منظور گونهای که کاربران میتوانستند بازیها را از طریق نامه تلفن دریافت کرده و از آنها استعمال کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.