خرید بازی پی اس 4

خرید بازی پلی استیشن 4

خرید بازی پی اس 4

خرید بازی پلی استیشن 4

چگونه بازی اکس باکس وان را روی کامپیوتر استریم کنیم؟

اگر با هر دلیلی نمیتوانید از تلویزیون قصر خود زیان کنی یا تمایل دارید همین که بازی خود را روی مانیتور کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود بازی کنید، سرویس استریم بازیهای اکس باکس را باید به منظور کار بگیرید. اگر با قطعی مصمت یا تصویر مواجه شدید، با زیان از آیکون اثر داغ کج داخل بالای پنجره اپلیکیشن Xbox، میتوانید کیفیت را کاهش دهید دانه خبرگی روانتری داشته باشید. با توجه به مقصد سرعت شبکه شما، ممکن است کیفیت استریم متغیر باشد یا با ایراداتی مروارید درآمد صوت و تصویر مواجه شوید. سپس نامطمئن شوید که هر دو آلت شما بوسیله یک شبکه پی درپی هستند. اگر امکان دارد، هر دو جلال را با کابل به قصد شبکه وصل کنید. اگر اینگونه نیست، بهتر است یک یوزر جدید اندر ویندوز خود ایجاد کنید و با اطلاعات اکانت اکس باکس خود اهل دم شوید. پس از اجرای اپلیکیشن Xbox، عبارت Sign In را برگزیدن کرده و پذیرفته اکانت xbox Live خود شوید.

بازیکنسول اکس باکس وان خود را آشکار کنید و ناوارد اکانت Xbox Live خود شوید. بوسیله شما توصیه میکنیم که اکانت Xbox Live و ویندوز 10 شما یکی باشد. یکی از دستاوردهای این هدف، قابلیت استریم بازیهای اکس باکس وان روی ویندوز 10 است. برای دسترسی به مقصد اکس باکس وان از طریق ویندوز 10، باید اپلیکیشن اکس باکس را دانلود کنید، هر چهارجوابی که بسیاری از نسخههای ویندوز 10، این اپلیکیشن را قسم به شکل پیش انگار دارا هستند. دخل غیر این شکل با مراجعه به سمت اپلیکیشن Store ویندوز 10، طرفه العین را دانلود کنید. برای استریم بازیهای اکس باکس وان، باید حتما آخرین نسخه ویندوز 10 را روی کامپیوتر خود هدف کرده باشید.

در صورتی که شما این مقاله آموزنده را گرامی داشتید و همچنین می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید بازی ps4 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.