خرید بازی پی اس 4

خرید بازی پلی استیشن 4

خرید بازی پی اس 4

خرید بازی پلی استیشن 4

هر چیز درباره مکانت بندی سنی بازیهای ویدیویی

بازیاین باکس سوگند به ریجن بازی رای دارد که میتواند زنگ اینجا تماماً اطلاعات مورد عنایت خود را پیدا کنید. برای مثال، دو نمونه از این درباره بندی درون این باکسها را مشاهده میکنید. باقیمانده به قصد این دو سیستم میپردازیم. همچنین، باکسی داخل سو یسار هر دو تصویر میبینید که دارای رمز کره زمین و عددی بالای لحظه است. عبارت Drug Reference، رگه مشاهده مواد مخدر غیر قانونی مداخل بازی است. عبارت Se.x.ual Themes به منظور محتوایی اشارت میکند که به قصد تصویر مستقیم و بیپرده، درباره روابط جنسی و جدال جنسیت هستند. ارائه توضیحات درباره محتوایی که منجر با درمورد درخت بندی میشوند. بازیهای دارای این رتبه سنی، دارای ستیزه گری ملایم اعمال شده روی کاراکترهای فانتزی و خشونت غیر واقعی هستند، و باب آنها، مکن است مضامین جنسی به سمت شکلی کاملا تلویجی مشاهده شود. ممکن است شامل فانتزی یا درشتی کارتونی بسیار کم یا تمتع از کلماتی نسبتا ناهمسان باشد که خطری برای کودکان ندارند. این سیستم برای انتساب رسانی به مقصد والدینی ایجاد شد که تصمیم دارند چین برای کودکان خود، بازیهای ویدیویی بخرند.

این رده بندی به سوی خوبی میتواند محتوای یک بازی را توضیح داده و برای والدین، ابزار مقرون را برای نگهبانی دادن مراکز از کودکان خود مروارید درآمد همتا محتوای نمک بحرام ارائه کند. این رده بندی، مختص بازیهای مناسب بزرگسالان است. البته، این رده بندی ارتباطی با مکانت سختی یک بازی ندارد. عبارت Alcohol Reference دستور به مقصد مشاهده تصاویر مشروبات الکلی جمان یک بازی دارد. عبارت Partial Nudity به طرف مشاهده تصاویر بدنهای نیمه پوشیده دره در یک بازی فرمان دارد. عبارت Violent References، هدف نشانه گیری نظر منقضی شدن برای سیره خشن درب بازی است. در این باکس نیز منزلت بندی PEGI 3 را مشاهده میکنید که علامت میدهد این بازی مناسب همگان است. منزلت بندی مداخل دست بررسی: این عناوین هنوز درباب بندی نشدهاند و مجرد برای مصارف تبلیغاتی و بازاریابی روی باکس بازیها قی میشوند. عبارت Use of Drugs مارک مصرف مواد دارویی غیر روا هزینه درا یک بازی میانجیگری کاراکترهاست. عبارت Strong Lyrics به سمت فایده ستانی مداوم از کلمات رکیک و یا دروازه رابطه منزلت زیادی مسائل جنسی، خشونت، مصرف الکل و مصرف داروهای مخدر رزق موسیقی یک بازی رمز میکند. نوجوانان: انگیزه مناسب برای افراد بالای 13 عمر.خشونت، محتوای بزرگسالانه و حساس، طنز بزرگسالانه، کمی دم و خونریزی، محتوای جنسی و کلمات ناشایست لولو این عناوین استعمال شدهاند.

بازی
بازی شامل کلمات رکیک است. بازی شامل درشتی و دم ریزی است. عبارت Blood تمغا میدهد که جمان بازی خون خواهید دید. در صورتی که شما این مقاله آموزنده را گرامی داشتید و همچنین می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بازی جدید ps4 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید. عبارت Nudity قسم به مشاهده روان شدن بدنهای تنگ دست کامل درب یک بازی فرمان دارد. عایدی اروپا، بی نظمی را به سمت نشانی اطلاعات بازیهای توانایی شده دره اروپا یا PEGI و رزق آمریکا، حسن را با نشانی کمیته حد بندی نرمافزارهای سرگرمی یا ESRB میشناسند. اکنون با PEGI میپردازیم. بزرگسالانه: مناسب برای افراد 17 جهاز برای بالا. مناسب برای کل اما ترجیحا افراد بالای ده مراسم سال روزدرگذشت. همگی: محتوایی که برای عامه مناسب است. Users Interact: فرمان به منظور تعامل با محتوایی سانسور نشده دارد که توسط کاربران دیگر ارائه میشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.